تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

هاله در زبان سانسکریت به معنای چرخ ، صفحه و دایره وعبارت از منطقه ای الکترومغناطیسی  است که به  شکل تخم مرغ  بوده  و همچون  گردبادی پیرامون بدن ادمی را احاطه کرده  و انرژی فراوانی دارد . این هاله ء  بیضی شکل و شبیه تخم مرغ به گونه ای است که قسمت پهن تر ان در پیرامون سر و قسمت باریک تر در پیرامون  پاهای ادمی قرار دارد  .

برای دانستن پهنا  ، بزرگی و کوچکی هاله در هر فردی باید رشد روحی شخص را دید واین مسئله در افراد متفاوت است . اگر در هاله مشکلی پیش امد ودر ان انسدادی  صورت گرفت ویا رنگ ان عوض شد ، نشاندهنده ء بیماری و مشکلات روحی و ذهنی در فرد است و اگر  از بیماری در این مرحله جلوگیری نشود بیماری در جسم و کالبد  جسمانی ظاهر میگردد  .

هاله هفت رنگ دارد که به ترتیب  از نوک سر ادمی به پایین شامل  رنگ های ، بنفش ، نیلی ، ابی ، سبز ،زرد ، نارنجی ،وقرمز است . رنگ های هاله به علت وضعیت روحی ، خلقی و مزاجی فرد تغییر می کند و با پیشرفت و تعالی روح ادمی گسترده و درخشنده میگردد  .

وظیفه چاکراها جذب انرژی حیاتی و تفکیک ان و انتقال ان به سیستم عصبی ، غدد درون ریز و سپس توزیع و پخش ان در خون می شود .

بدن ادمی هفت چاکرای اصلی و بیست و یک چاکرای فرعی دارد  .  هفت چاکرای اصلی دقیقا”  در امتداد  ستون فقرات قرار دارند و به ترتیب  عبارتند از :

چاکرای اول : چاکرای ریشه یا قاعده ای                                                         رنگ : قرمز

موقعیت : بین مقعد و اندامهای تناسلی

چاکرای دوم : چاکرای خاجی یا کلیه ها                                                        رنگ  : نارنجی

موقعیت : بالای اندامهای تناسلی وکمی زیر ناف

چاکرای سوم: چاکرای ناف                                                                       رنگ  :    زرد

موقعیت  : حدودا” دو انگشت در بالای  ناف

چاکرای چهارم :  چاکرای قلب                                                                  رنگ :  سبز

موقعیت : بالای قلب  و در وسط سینه

چاکرای پنجم : چاکرای گلو                                                                     رنگ  : ابی

موقعیت : بین حفره بینی و حنجره

چاکرای ششم :چاکرای پیشانی (چشم سوم نیز می گویند )                       رنگ  : نیلی

موقعیت : یک بند انگشت  بالای ریشه ء بینی و درست وسط پیشانی

چاکرای هفتم:چاکرای مرکز بالای جمجمه                                                 رنگ: بنفش

موقعیت : انتهای سر و میان ان

 

دو چاکرای فرعی مهم  :

چاکرای دست ها  :                     موقعیت : گودی کف دستها                    رنگ : سفید

چاکرای پا ها      :                     موقعیت  : گودی کف پاها                       رنگ  : سیاه

 

روش استفاده از سنگها در چاکرا ها

در استفاده از سنگها به شفا بخش بودن و انرژی وقدرت بی کران انها در درمان بیماریخود باید ایمان کامل داشته وبا اعتقاد به این کار پرداخت  . دیگر انکه هر شخصی باید خودش ، سنگش را انتخاب کند و این انتخاب ممکن است ، بزرگ ، کوچک ، تراش خورده  ویا صیقل نایافته باشد  .
اگر سنگی برای شخصی تاثیرات خوبی داشت ، دلیل ان نیست که برای شما هم مفید باشد وباید بین شما و سنگی که انتخاب  می کنید جاذبه و کششی وجود داشته باشد .

سوم ان که زمانی را باید انتخاب کرد که ذهن مشغول نبوده و مکان ، ساکت ، و ارام باشد .

چهارم ان که لباس باید راحت و ازاد باشد حتی الامکان باید از لباس های نخی استفاده کرد و برای نتیجه گیری ، بهتر است از سنگ هایی با قطعات خیلی کوچک  استفاده نگردد .

حال برای این کار ، نخست دراز بکشید ، بالشی زیر سر و بالشی نیز زیر زانوها بگذارید و در رهایی کامل ، سنگ را بر روی چاکرای مخصوص قرار دهید . در این حال چشمها  را ببندید و نفسهای عمیق بکشید ودر هنگام  دم ، فکر کنید که تن درستی   و انرژی وارد بدن شما می شود  ودر هنگام بازدم تلقین کنید که انرژی های منفی و خستگی هاو بیماری از وجود شما بیرون می رود در ضمن این کار قدرت فکری خود را متمرکز کنید وبه انرژی هایی بیندیشید که از طریق سنگ به شما منتقل می شود   (برای چاکرای انتهای سر باید سنگ را بر روی سر در حالت خوابیده به طوری که روی زمین قرار گرفته بگذارید)

در این حال ارتعاشات سنگ ها در مدت سی دقیقه عمل می کنند و بدن در وضعیت رهایی کامل قرار میگیرد . غالبا” برای هر چاکرا ، سنگی مناسب با رنگ ان چاکرا استفاده می شود . لازم است سنگ ها بعداز استعمال برای چاکرا ها مدت زمانی در زیر اب ودیگر روش های ذکر شده تخلیه گردند و دوباره نیرو بگیرند . برای نتیجه گیری بهتر، پس از این کار بدن را با یک تکه سنگ کریستال می توام ماساژ داد به اینصورت که پاها را از بالا به سمت پایین ماساژ داده  وچند بار تکرار کنید به گونه ای که تمام سطوح پا توسط کریستال لمس شوند سپس برای ماساژ باسن وشکم باید ان را دایره ای شکل ودرجهت عقربهء  ساعت حرکت داد . ماساژ بازوان و  دست ها از شانه ها به   طرف پایین خواهد بود  این عمل را با ماسا ژُصورت وسر باید تمام کرد  .